Aug
27
2020

FRIDAY

IT’S FRIDAY!
YOU GUYS HAVE BEEN EATING WELL FOR TWO WEEKS, WOOHOO!
I MEAN, YA KNOW IF YOU ACTUALLY STARTED EATING WELL.
BUT EVEN IF YOU DIDN’T KNOW YOU CAN LEARN FROM THIS AND SAY TO YOURSELF, “DAMN I’M SUCH A FAT FUCK. I COULDA STARTED EATING BETTER 2 WEEKS AGO AND I WOULDA BEEN OFF AND RUNNING! I’M SUCH A FAT BASTARD!”

LISTEN MAN, NOTHING EVER CHANGES UNLESS YOU CHANGE IT.
SO IF YOU KEEP SITTING THERE SAYING YOU’RE GOING TO START EATING BETTER SOON AS THIS HAPPENS OR SOON AS THAT HAPPENS.
WELL, SHIT AIN’T GONNA HAPPEN UNLESS YOU MAKE IT HAPPEN.
IS THE TASTE OF FOOD REALLY THAT MUCH BETTER THAN LOOKING AWESOME?

JUST DO IT MAN!
YOU JUST GOTTA GET INTO THE HABIT OF EATING WELL AND THAT’S IT THEN IT’S A GOOD HABIT INSTEAD OF ALL THE SHITTY HABITS WE HAVE.

RUN 1 MILE
FOR A P.R.
BE SURE TO TIME YOURSELF

METCON:

CALORIES ON THE BIKE
5-10-15-20-25
DEVILS PRESS
25-20-15-10-5

Copyright © 2016 CrossFit Syosset